Lista zdrowych przekąsek

Lista zdrowych przekąsek

Lubisz przekąsić coś między głównymi posiłkami? Pamiętaj, by szczególną uwagę zwracać na kaloryczność podjadanych produktów! Zapoznaj się z listą doskonałych przekąsek, które posiadają… Poniżej 100 kcal! Takie drobne posiłki możesz podjadać bez wyrzutów sumienia!

Lista zdrowych przekąsek ranking

Jogurt naturalny – ten rodzaj jogurtu jest bardzo dobrym źródłem białka, wzmacniającym kości i zęby. Dodatkowo, nie zawiera zbyt wielu kalorii! Jeżeli masz ochotę na zimny smakołyk, możesz go również… Zamrozić! Włóż do środka wybrany owoc, skrojony w kosteczkę, zmiksuj z jogurtem, a następnie włóż do zamrażarki na około 2, 3 godziny. Zdrowy deser poprawi Ci humor i na pewno nie zaszkodzi Twojej figurze.

Płatki owsiane błyskawiczne – płatki są nie tylko doskonałą formą śniadania, bowiem świetnie nadadzą się również jako sycąca, ciepła przekąska. Dzięki niej, wzbogacisz organizm o zdrową dawkę pełnego błonnika i białka, przez co żołądek będzie syty przez dłuższy czas.

Latte na chudym mleku – dzięki tej przekąsce, zaspokoisz dzienną dawkę kofeiny, a także dostarczysz do organizmu ok. 10gr białka. Białko z kolei uzupełni Twoje dzienne zapotrzebowanie na… Wapń! Będzie to bowiem około 1/3 codziennej porcji.
Popcorn z mikrofalówki – najbezpieczniej będzie zjeść go około 3 szklanek. Popcorn jest bardzo niskokaloryczny, więc śmiało zajadaj go w trakcie oglądania filmu!

2 kostki gorzkiej czekolady – jest to najzdrowsza z czekolad pod warunkiem, że posiada jak największą procentową zawartość kakao. Nie dość, że poziom Twoich endorfin znacznie wskoczy do góry, to dodatkowo zaspokoisz potrzebę przekąszenia czegoś słodkiego – oczywiście, niewielkim kosztem… Kalorii. 2 kostki gorzkiej czekolady posiadają bowiem około 60kcal!
Frytki z batatów – zamiast kupowania niezdrowych frytek, zrób własne, domowe! Idealne będą do tego bataty, czyli słodkie ziemniaki. Są one doskonałym źródłem witaminy A i C, a przyrządzisz je w jakieś… 30 minut!

Serek wiejski – nie dość, że dobrze smakuje, to jest dobrym źródłem białka. Możesz zajadać go zarówno z owocami (najlepiej świeżymi) i miodem, jak i warzywami, np. rzodkiewką, szczypiorkiem czy pietruszką.
Zatem, przekąski wcale nie muszą być złe, jeżeli tylko… Zdecydujesz się na ich zdrowe zamienniki!

 

 

Artykuł lista zdrowych przekąsek poleca dietetyk katowice

Po więcej artykułów zapraszamy na bloga 

Add your comment or reply. Your email address will not be published. Required fields are marked *